domingo, 1 de mayo de 2016





THANK  YOU  FAVORS

A qui no li agrada que alguna persona especial o propera a tu et faci un regal sense venir a compte? A tothom li agrada aquest petits detalls, ja que crean grans somriures. Vols ser tu la persona que faci somriure als altres? Doncs amb aquesta manualitat a mà tant sencilla i alegre ho podràs conseguir! 


Imatge de Anna Diez 



MATERIALS:
(En aquesta manualitat no utilitzarem cap material tecnologic)
-Petites bosses de plàstic. (Basars i papereries)
-Etiquetes amb frases. (Google imatges, pinterest, tumblr...)
-Llaminadures (Supermercats)
-Cordill (Papereria)

PROCEDIMENT:

1. Primer de tot, agafem una bossa de plàstic i l'obrim.
2. A dins de la bossa li ficarem les llaminadures que nosaltres vulguem. En recorda't de no omplir-ho del tot, ja que necessitarem la part superior per fer un llaç.
3. Quan ja hem introduït les llaminadures, haurem de lligar-ho amb el cordill i fer-li un llaç. 
4. Finalment, en la part que a quedat exposat el llaç, li enganxarem amb cola l'etiqueta que haguem escollit.

Espero que us hagi quedat molt bé i que a les persones que l'hi regaleu us donin una abraçada gegant! Fins aviat!












3 comentarios:

  1. Ohhh Che desde que vaig veure la teva entrada al bloc, vaig decidir regalarli al meu novio i li va encantar molties gracies!!

    ResponderEliminar
  2. Ohhh Che desde que vaig veure la teva entrada al bloc, vaig decidir regalarli al meu novio i li va encantar molties gracies!!

    ResponderEliminar